fredag 29 april 2011

Sol i sinne...B-uppsats inne

Det är synd på en så solig och vacker dag att jag sitter instängd i lägenheten och skriver B-uppsats. Det går sakta men säkert framåt och nu är jag uppe i 10 sidor i alla fall, med en del av undersökningen kvar och sammanfattning och all annan formalia som jag inte skrivit än. Hade handledning igår och min handledare tyckte att det såg bra ut och att jag kunde leverera en preliminär slutversion nästa gång, så jag vet vad jag gör den närmaste veckan. Jag sitter inte ute i solen och glassar utan jag sitter instängd och skriver om argumentationslinjerna för ATP-debatten.

Som tur är har Veronica Maggios senaste skiva Satan i gatan kommit upp på Spotify så jag har mycket trevligt sällskap i alla fall.

Lyssna gärna på hennes fantastiska låt Mitt hjärta blöder

Inga kommentarer: