fredag 17 april 2009

Det vänder...

Jag sitter med rosa nagellack utan aseton. Känns stabilt. Anledningen till detta är Fouls Majfest som jag, Ancelica, Linda och Rasmus var på igår. Det var tema Tv och vi var utklädda till barnprogramsledare. Festen bjöd på lekar, matkring, gyckel och mycket dans. En riktigt trevlig kväll!

Jag fick tillbaka tentan idag och kan med glädje säga att jag klarade den! Så otroligt skönt. Det är en enorm lättnad, så nu är det dags att börja oroa sig inför nästa istället ;) Nejvars nu blir det två veckor med VFU. Det ska bli spännande. Jag har föressten nu bestämt mig för att det är svensklärare jag vill bli. Så två år av språkhistoria, grammatik och litteratur here I come!

Nu ska jag lägga mig framför tv:n och titta på nån repris av topmodel. Innan jag försvinner bort till Linda för myskväll och pajbak :) Ska få låna lite aceton också så att jag kan ta bort det rosa...

Tjing!

Inga kommentarer: