tisdag 7 april 2009

Solen i ögonen

Våren har äntligen visat sin rätta sida, och jag har fått tillbaka mitt internet. Livet leker helt enkelt. Allt blir så himla mycket bättre med sol och värme. Det känns som om alla i hela Sverige kryper ut ur sina skal bara för att få lapa lite sol. Härligt!
Jag vill ju inte vara sämre själv så igår var jag och Moa på Glassrunda som avslutades på en parkbänk i solen. Glassen var dock slut när vi kom till bänken, eftersom varenda sittplats i stan var upptagna av andra som också ville sola men trägeln vinner och vi fick oss en parkbänk till slut.
Nu ska jag skutta iväg till skolan. På med brillsen och in med ipoden så kör vi :)

1 kommentar:

Moa Ringdahl sa...

fem av fem toast till Bosses glass :D Ingen toast till linköpings stadsplanering och skavsår(som jag fortf lider av btw :P)! påskpuss