måndag 30 mars 2009

Överlever man Mars överlever man allt.

Yes, jag fixade det. Jag överlevde Mars i år igen.
Jag brukar säga att November är den jobbigaste tiden på året men egentligen är det ingenting mot hur mycket det är att göra i Mars. Det är årsmöten hit, årsmöten dit, redovisningar till OPC som ska skickas in och Valarbeten som ska planeras. På skolfronten har det inte heller varit lugnt med Salstenta och rapportskrivning och redovisning. Men nu är allt KLART! och det är bara att hålla tummarna för att tentan går bra!
Igår hade SSU Östergötland sin Distriktsårskonferans i Norrköping. Det var ett riktigt bra DÅK med många debattglada ombud. Riktigt kul! För min egen del fick jag igenom alla mina motioner plus lite ändringsförslag i andra motioner så jag är nöjd. Jag fick också ett annat glädjande besked, att jag numera är invald i Distriktstyrelsen som studieledare. Jag tackar för förtroendet och hoppas att jag ska kunna leva upp till förväntningarna.
Idag har jag varit på Kursintro för PA2 Läraren och undervisningen. Det blir nog en tuff men rolig kurs och sedan har jag ägnat mig åt att städa lägenheten och lyssna på mina vårskivor; Lars Winnerbäck-singel och Håkan Hellström- Det är så jag säger det.
Så avslutar vi men en kul nyhet: Jag och Anna har bokat en resa till Barcelona! Den 7-10 maj åker vi :)
Tjing!

Inga kommentarer: