söndag 22 mars 2009

Tack för dessa år SSU Norrköping

Så var det dags för mig att avgå som ordförande för SSU Norrköping. Det har varit 3,5 fantastiska år som jag har fått äran att hålla i ordförandeklubban men nu är det slut. Det är en bladning av sentimentalitet och lättnad som jag avsäger mig uppdraget. Sentimentalt för att det finns så otroligt mycket minnen och så otroligt härliga människor i SSU Norrköping som jag har haft roligt med och kunnat hålla i när det blåser, och lättnad eftersom jag känner att jag har gjort mitt och varmt välkommnar den nya styrelsen med nya häftiga ideer.


Jag avgår samtidigt som min parhäst Milli som jag också vill rikta ett stort tack till! Utan varandra hade vi nog inte funnits kvar speciellt länge i denna organisation, vi fann varandra prescis när vi behövde varandra som mest och tillsammans har vi såå mycket roliga minnen både i SSU och privat.


Jag vill rikta ett stort lycka till, till den nya styrelsen och Nea som är deras nya ordförande. Ni kommer att göra ett galant jobb. Jag skulle inte vilja lämna kommunen till några andra än er!


Jag tackar för mig, men finns bara ett samtal bort som ni alla vet :)
Det är som Markus Krunegård säger "We're all part of the history of Norrköping"

Inga kommentarer: