torsdag 9 april 2009

I love Studiecirklar

Studiecirklar is the shit!
Igår höll vi i valgruppen vår tredje studiecirkelträff för Norrköpings Valledare och vilken fart det var på mötet. En sån fantastisk känsla. De var knappt tysta en sekund och ville diskutera allt som vi tog upp. Det känns som att Norrköping är på gång och att vi kommer att klara av valrörelsen 09 med ett gott reslutat. Men än är vi inte i mål, vi har knappt börjat så det finns mycket kvar att göra, men med den energin och debttlusten som fanns i det rummet är jag trygg över att det kommer bli en lyckad valrörelse.

Så var det dags för Påsken. Jag har alltid gillat påsken. Det är så glatt och ljust under den tiden. Så är det ju faktiskt lite skönt att få några dagar ledigt från Piaget, Skinner och Vygotskijs lärteorier. Idag har jag varit hos frissan (Så nästa gång vi ses Angelica har jag klippt mig ;) och träffat Anna-Panna en stund. Nu vilar jag upp mig inför kvällens festligheter hos Morgan.

Tjing!

1 kommentar:

angie sa...

JAAAAA!! Äntligen får jag fråga om du har klippt dig, och du kan svara: ja, det har jag faktiskt!