onsdag 22 oktober 2008

Lala

Tänk vad mycket annat man kan göra än att skriva på sin lilla hemtenta. Igår städade jag hela lägenheten, var hos tandläkaren, fick min soffa och var och handlade mat med Lars i Ladan. Allt annat utan att tentaplugga alltså. Ursh vad lat jag känner mig, men jag har ändå skrivt sex av åtta sidor och har bara 1,5 fråga kvar. Så egentligen ligger jag ganska bra till men det är ju bara det att man ställer så höga krav på sig själv som alltid.

Till middag igår blev det kidneyböngryta med ris och idag åt jag bulgarisk linssoppa. Soppan blev sjukt god. Jag har upptäckt att jag måste äta mer proteiner så nu blir det mer bönor och linser, jag känner en doft av 1970-talet. Man borde kanske baka bröd också, men det får bli en annan vecka när jag inte har en tenta att koncentrera mig på.

Tjing

2 kommentarer:

Ellen Aguirre sa...

Vilken god mat du äter!
Ellen

Martin Tollén sa...

Eller så bakar du brödet någon annan vecka det är tenta...