onsdag 1 oktober 2008

Min egna lilla etta!

Så har man äntligen flyttat hemifrån till min etta på 28 kvadrat :)
Det känns kul men också konstigt att bo själv. Det märktes verkligen igår när jag fick fylla i en enkät och civilstatus blev "ensamstående utan barn" lite småkul sådär. Som tur är kan jag få ut mitt sociala behov på mina vänner och numera grannar Jakob och Lars! Men om någon av er andra har tråkigt så kan ni alltid ringa, jag kommer uppskatta det, jag lovar :)

Idag har min säng kommit och det börjar bli mer och mer ombonat, och tack vare Jakob har jag nu också fått tillgång till internet, det känns bra eftersom man tyvärr är rätt så beroende av det både i skolan och i privatlivet. Nu saknas bara soffan och lite hyllor och något bord sen är jag färdiginsallerad.

Hämtade ut min vackra röda overall idag också, ska bli kul att få inviga den nästa vecka!

Inga kommentarer: