måndag 20 oktober 2008

Hemtenta

Sitter just nu och skriver på min hemtenta som ska vara inne på fredag. Ämnet är vardagen i en skola och den ska behandla typ hela kursen. Har snart svarat på fråga 1 som vill att jag ska beskriva skolsystemet de närmaste 150 åren...Det är kul men just nu är jag så seg och har hamnat i en fas när man inte vet hur man ska komma vidare.

USA-Kursen ihelgen var iallafall jättetrevlig. Det var en samverkanskurs mellan SSU Östergötland, Stockholmslän, Kalmar, Värmland och Västmanland. Kurspassen höll riktigt hög kvalitè och kunskaperna kring det amerikanska presidentvalet har höjts väldigt mycket tack vare helgen.

Imorgon ska jag till tandläkaren, hoppas att jag inte har några hål, och på eftermiddagen kommer ÄNTLIGEN min soffa. Ska bli skönt att få sitta på någonting annat än en madrass i fortsättningen.

Inga kommentarer: