onsdag 10 september 2008

Vi säger inte hejdå, vi säger vi ses snart!

Idag har jag haft självstudiedag. Valde att ta lite sovmorgon till 9.30 sedan var det bara att kravla sig upp ur sängen äta frulle och sätta igång med skolarbetet om intervju som metod som ska vara inne imorgon. Vid 12.30 kunde jag nöjt känna att jag faktiskt var klar med min uppgift.

Träffade Moa kl 13.00 för en avskedslunch på Mimmis Visthus, mitt nya favoritställe med ekoligisk mat. Moa som nu ska fara ifrån mig igen, denna gång till Cambridge för att plugga Engelska. Lycka till i England tjejen!


Såhär klockan 18.01 kan jag nöjt säga att jag är klar med allt inför skolan imorgon. Jag har nog aldrig varit klar så tidigt innan. Jag som alltid brukar sitta och finslipa till klockan 21. annars.

Föressten kom min älskade "Upp till kamp" dvd idag. Så alla som är intresserade av en helkväll med böngryta, raggsockar, musik och politik kan ju höra av sig :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Kaisa min vän, vart finns det där matstället, Nrrkping? Lkpg? MÅSTE dit! :D kram josse