måndag 15 september 2008

Jag kommer snart somna som en stock

Helgen som gick var inte speciellt lugn med dock väldigt trevlig:)
I Lördags hade vi faddertack för våra söta faddrar. Det var knytkalas och jag stod för pastasalladen, det fanns bröd, pajer och väldigt mycket sallad. Till efterrätt var det kladdkaka riktigt gott :) Efter all mat och alla trevligheter drog vi vidare till Hg, där vi fortsatte kvällen. Det blev en riktigt lyckad kväll!
På söndagsmorgonen vaknade jag och tittade på Debatt med Janne Josefsson sedan var det dags att hämta ut nycklarna till min lägenhet, det känns så skönt att äntligen ha nycklarna nu. Har även köpt en soffa från IKEA och lite annat smått och gott så det blir nog så bra så.

Idag hade jag min första VFU-dag i Finspång, på Bergskaskolan det var kul! Skolan verkar väldigt trevlig så det blir nog en rolig vecka framöver.
Dock gick jag upp halv 6 imorse så jag kommer sova riktigt gott i natt. För att vakna lika tidigt imorgon, härligt värre ;)

Inga kommentarer: