Visar inlägg med etikett födelsedagar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett födelsedagar. Visa alla inlägg

lördag 29 november 2008

Congratulations Moa!

Ett stort grattis på 20-års dagen till världens bästa tjej!

lördag 16 augusti 2008

Partaj och ekolunch

Igårkväll slog jag till på 20års Kalas för mina nära och kära.
Det blev en lyckad kväll, och jag hoppas att alla hade trevligt!
Jag vill passa på och tacka alla för att ni kom och för alla finfina presenter jag fick.
Det var allt ifrån Vin till mycket temuggar och Citroner.

Tack lite extra till Moa, Anna, Emelie och Milli som hade skrivit så fina saker, jag blir rörd :)


Och tack till Victor min fantastiska vän som höll ett litet mini tal!













Idag har jag ätit ekologisk lunch med Moa på Mimmis Visthus och pustat ut efter gårdagen. Imorgon blir en spännande dag, jag ska nämligen åka och kolla på en lägenhet som jag har blivit erbjuden, Hoppas den är fin!




Men innan dess är det KSmöte och efter visningen DSmöte så morgondagen är späckad.

torsdag 14 augusti 2008

Titta!




Titta vilka fina bilder min födelsedagspresent kan ta.















Födelsedagen i söndags var toppen, släkten var på plats och grattishälsningar från finfina vänner ramlade in. Det bästa med födelsedagen var att jag fick min efterlängtade kamera, en Nikon coolpix P80 som är fantastiskt bra. Fick även lite skivor, vinglas och två kokböcker. Den ena var Leila Lindholms bakkokbok med fantastiskt goda recept och fina färger.

Annars har veckan varit lugn. Milli bjöd mig på födelsedagsmiddag med iranskt saffranris och goda bär som jag inte kan stava till i måndags och igår träffade jag Ava som hade köpt jättefina glas till mig i födelsedagspresent.

Idag har jag ätit lunch och gjort ärenden på stan med Emelie och Anna. Var bland annat på systemet för första gången ;) Haha.


Tomatlandet på balkongen

söndag 10 augusti 2008

20 år


Hurra för mig idag!

På min 20-års dag.