lördag 16 augusti 2008

Partaj och ekolunch

Igårkväll slog jag till på 20års Kalas för mina nära och kära.
Det blev en lyckad kväll, och jag hoppas att alla hade trevligt!
Jag vill passa på och tacka alla för att ni kom och för alla finfina presenter jag fick.
Det var allt ifrån Vin till mycket temuggar och Citroner.

Tack lite extra till Moa, Anna, Emelie och Milli som hade skrivit så fina saker, jag blir rörd :)


Och tack till Victor min fantastiska vän som höll ett litet mini tal!













Idag har jag ätit ekologisk lunch med Moa på Mimmis Visthus och pustat ut efter gårdagen. Imorgon blir en spännande dag, jag ska nämligen åka och kolla på en lägenhet som jag har blivit erbjuden, Hoppas den är fin!




Men innan dess är det KSmöte och efter visningen DSmöte så morgondagen är späckad.

1 kommentar:

Anonym sa...

festen var jätte trevlig. hoppas lägenheten är fin och att du får den! puss