torsdag 14 augusti 2008

Titta!




Titta vilka fina bilder min födelsedagspresent kan ta.















Födelsedagen i söndags var toppen, släkten var på plats och grattishälsningar från finfina vänner ramlade in. Det bästa med födelsedagen var att jag fick min efterlängtade kamera, en Nikon coolpix P80 som är fantastiskt bra. Fick även lite skivor, vinglas och två kokböcker. Den ena var Leila Lindholms bakkokbok med fantastiskt goda recept och fina färger.

Annars har veckan varit lugn. Milli bjöd mig på födelsedagsmiddag med iranskt saffranris och goda bär som jag inte kan stava till i måndags och igår träffade jag Ava som hade köpt jättefina glas till mig i födelsedagspresent.

Idag har jag ätit lunch och gjort ärenden på stan med Emelie och Anna. Var bland annat på systemet för första gången ;) Haha.


Tomatlandet på balkongen

Inga kommentarer: