söndag 17 augusti 2008

Nervös

Lägenhetstitten gick bra idag och 1 oktober har jag en egen lägenhet :)
Nu är Timonskylten målad och väskan strax packad och jag måste medge att jag är ganska nervös inför morgondagens bravader, eftersom jag börjar på Universitetet imorgon.

Försöker lugna ner mig själv lite har kollat på OS idag igen som alla andra dagar när det är OS, och jag måste ändå skriva några ord om Michel Phelps detta underbarn. 23 år gammal är han redan historisk. Han ställde upp i 8 grenar och tog 8 guld. Det är fantastiskt! Det jag också gillar med Phelps är hans ödmjukhet och humor i sina intervjuer. Hoppas att motivationen finns kvar och att han fortsätter leverera simning i toppklass!

Nu ska jag försöka få lite sömn.

1 kommentar:

Martin Tollén sa...

Skojigt, grattis, lycka till! Vart flyttar du?