Imorgon åker jag iväg till Strömstad för Festivalet. Det ska bli riktigt kul, nu när allt praktiskt (förhoppningsvis) är fixat. Listorna på deltagarna är utskrivna, soppsäckar, pressänningar, apoteksgrejer och kortlekar är inköpta. Min väska är snart packad och tågbiljetterna ligger redo. Matsäcken är inköpt och powerpointpresentationen är klar. Det goda humöret kommer att vara på topp efter en god natts sömn.
Strömstad, here comes SSU!
Visar inlägg med etikett Valet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Valet. Visa alla inlägg
måndag 2 augusti 2010
tisdag 16 mars 2010
Vårkänslor
Nu börjar våren närma sig och det börjar så smått spritta i kroppen och vårkänslorna börjar komma fram. Härligt! Med vårkänslor innebär en ny mer positiv och inte lika trött syn på vardagen, mer kraft och ork och ett humör på topp!
I helgen hade SSU Östergötland DÅK och det gick riktigt bra. Jag är så stolt över alla deltagare som var med och deltog i debatterna med kloka inlägg. Skönt också att DS inte fick så mycket stryk och kul att jag blev omvald till Studieledare för ännu ett år. Studierna ligger mig varmt om hjärtat och idag har jag och Elias haft ett riktigt bra möte kring studier, valplan och valläger och allt ska bli så himla kul att ta tag i. Det är ju som bekant valår och valtempen höjs lite för varje dag som går känns det som.
Nu ska jag fortsätta städa så att Linda inte får en chock när hon kommer på besök imorgon :)
Tjing!
I helgen hade SSU Östergötland DÅK och det gick riktigt bra. Jag är så stolt över alla deltagare som var med och deltog i debatterna med kloka inlägg. Skönt också att DS inte fick så mycket stryk och kul att jag blev omvald till Studieledare för ännu ett år. Studierna ligger mig varmt om hjärtat och idag har jag och Elias haft ett riktigt bra möte kring studier, valplan och valläger och allt ska bli så himla kul att ta tag i. Det är ju som bekant valår och valtempen höjs lite för varje dag som går känns det som.
Nu ska jag fortsätta städa så att Linda inte får en chock när hon kommer på besök imorgon :)
Tjing!
söndag 24 maj 2009
Det närmar sig
Okej. Nu ger jag upp pluggandet. Jag kommer ändå inte få in nått mer ikväll.
Men det känns väl ändå hyfsat bra inför morgondagens tenta. Lärteorierna skulle jag säga att jag har koll på likaså kunskapsbedömningen, men sedan vet man ju aldrig vad som kommer att komma ändå.
Jag och Calle höll ju i SSU Östergötlands valpepp torsdag till fredag och jag måste säga att den blev sjukt lyckad! Jag hoppas att alla känner sig ännu mer peppade att vinna valet den 7 juni!
Kära bloggläsare ni går väl och röstar? Ni vet väl att ni kan förtidsrösta redan nu :)
Nej nu ska jag runda av kvällen med en film. Sedan ska jag se till att soca riktigt gott inför morgonens prövning.
Tjing!
Men det känns väl ändå hyfsat bra inför morgondagens tenta. Lärteorierna skulle jag säga att jag har koll på likaså kunskapsbedömningen, men sedan vet man ju aldrig vad som kommer att komma ändå.
Jag och Calle höll ju i SSU Östergötlands valpepp torsdag till fredag och jag måste säga att den blev sjukt lyckad! Jag hoppas att alla känner sig ännu mer peppade att vinna valet den 7 juni!
Kära bloggläsare ni går väl och röstar? Ni vet väl att ni kan förtidsrösta redan nu :)
Nej nu ska jag runda av kvällen med en film. Sedan ska jag se till att soca riktigt gott inför morgonens prövning.
Tjing!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)