tisdag 16 mars 2010

Vårkänslor

Nu börjar våren närma sig och det börjar så smått spritta i kroppen och vårkänslorna börjar komma fram. Härligt! Med vårkänslor innebär en ny mer positiv och inte lika trött syn på vardagen, mer kraft och ork och ett humör på topp!

I helgen hade SSU Östergötland DÅK och det gick riktigt bra. Jag är så stolt över alla deltagare som var med och deltog i debatterna med kloka inlägg. Skönt också att DS inte fick så mycket stryk och kul att jag blev omvald till Studieledare för ännu ett år. Studierna ligger mig varmt om hjärtat och idag har jag och Elias haft ett riktigt bra möte kring studier, valplan och valläger och allt ska bli så himla kul att ta tag i. Det är ju som bekant valår och valtempen höjs lite för varje dag som går känns det som.

Nu ska jag fortsätta städa så att Linda inte får en chock när hon kommer på besök imorgon :)

Tjing!

1 kommentar:

bea sa...

nu ska jag börja följa din blogg!