torsdag 15 september 2011

Spinning, regn och Dublinbilder

Igår var jag på spinning med Andersson, igen. Sist gick vi på ett 30-min pass. Det var jobbigt men ändå inte "dödsjobbigt". Jag kände mig kaxig när Andersson frågade vilket pass vi skulle ta så vi valde 55 minuters passet. När vi väl kom dit igår visade det sig att vi lyckades pricka in monsterpasset nr 1 med intervaller, racing och backträning. Jag trodde jag skulle dö, sedan dog jag lite på sista låten för att sedan återuppstå. Det var sjukt jobbigt, men shit vad kul det var! Jag fick verkligen en kick av att jag faktiskt pallade hela passet. Idag känns det i benen vill jag säga!

Idag är jag ledig och det ösregnar, ingen hit. Slänger upp lite bilder från Dublin från i somras istället, där var det soligt!







Sammanfattningsvis kan man väl säga att vi åkte turistbuss, drack öl, kollade in Tritity collage, drack te på världens mysigaste ställe och ägnade oss åt shopping ;)

Inga kommentarer: