onsdag 17 november 2010

Ta ett djupt andetag, kasta dig ut

Tentan gick väl sådär. Vi får se vad det blir av det. Kunde läst på lite mer om Sveriges politiska maktförhållanden under 1500-1600 talet men men. Jag var iväg och simmade i måndags. Det var riktigt skönt, bra med utrymme och jag tog ut mig till max. Det är få känslor som är så sköna som att ta ut sig ordentligt i en simbassäng, det låter sjukt men om ni testar kommer ni förstå vad jag menar. Det ger en kick!

Efter måndagens tenta är det ingen rast och ingen ro och nästa kurs började redan igår. Första föreläsningen bjöd på handskrivna OH-bilder och lite sång, trevligt tycker jag, om än lite svårläst.

Igår kväll bjöd klubb din mamma upp till mysspelning på NH. Steget stod för underhållningen och de var riktigt bra! Det blev en riktig mystisdag med glögg, pepparkakor och levande ljus. Skönt med ett sånt avbräck i vardagen, det är verkligen något speciellt med livemusik, framförallr när man får det så nära inpå.

Nu ska jag äta soppa och inte tänka på att det är frost i trädet vid fönstret.

3 kommentarer:

amanda sa...

handskrivna oh-bilder, det låter som Sten? minns att amir kommenterade dom och tyckte att han borde skriva ut dom på datorn istället men då blev sten rosenrasande. kommentera det inte! sitt långt fram istället. haha.

angie sa...

och en underbar kvinna som klappar händerna! ;)

bea sa...

kommer du till mig och v och fikar någon dag, kaisis? :D