lördag 13 november 2010

En lördagskväll

Just nu sitter jag och tittar ut genom fönstret. Ute är det bäcksvart och det har regnat hela dagen. Igår var jag iväg på överläggning med den nyvalda socialdemokratiska landstingsgruppen. Vi var i den anrika staden Vadstena och jag passade på att medge lite information kring staden till de andra eftersom jag precis har läst om det i skolan. Sån är jag, gillar att ge lite extra information. Överläggningen kändes bra och jag ser fram emot att ta tag i nya utmaningar inom politiken.

På måndag ska jag skriva ännu en tenta. Det känns sådär måste jag säga. Är sjukt trött just nu men har försökt att plugga några timmar i alla fall, hoppas att allt sätter sig imorgon när jag har fått sova lite och är pigg i tanken igen. Kvällen kommer bli lugn det är skönt. Ska laga lite mat och sedan titta på Så mycket bättre. Dock låter det inte som om grannen kommer att ta det lugnt, han satte just på Satisfaktion, den med naken-muskelmusikvideon alltså. Låter lovade, jag som behöver en lugn natts sömn.

Tjing!

1 kommentar:

angie sa...

haha! den är ju underbar, jag ska be joel att ge dig en privatdans ;)