söndag 24 januari 2010

Dancing in the dark

Gårdagskvällen blev inte som jag trodde. Linda och Anton övertalade mig att följa med ut på NH. och det är jag glad att de gjorde. Det blev en riktigt trevlig kväll! Vi började hos Evelina och Johan som bor i ett trapphus som luktar ost där vi spelade galenpanna, pratade om sportkommentatorer och dopade idrottsmän. Sedan gick vi vidare till NH där vi blev upplysta att om man pluggade I så fick man rabbatt men inte annars, sjukt diskriminerande! Det var schtek, schtek, schtek och vi körde fuldans så det smällde om det. Jag har kommit fram till att dans är som bäst när det är fult. Mot kvällens slut var det bara att sätta sig på cykeln och be lite snällt till Gud att min inte dör på vägen hem.

Idag vaknade jag oförskämt pigg och har, hör och häpna nu, varit ute på SKOGSPROMENAD när hände det senast i mitt liv. För er som känner mig lite extra vet ni ju att skog och Kaisa aldrig har varit en perfect match, men idag tog jag tjuren vid hornen och jag måste erkänna att det faktiskt är riktigt mysigt i skogen.

Snart kommer Anton hit och då ska vi laga mat, sedan bär det iväg till Angelica för att titta på film.

Måste bara avsluta med ett citat från Markus Krunegård angående stolthet för sina föräldrar typ. "Min pappa är polis, jaha men min morfar sköt ryssar i Finska Vinterkriget"
Sjukt kul!

Tjing!

Inga kommentarer: