fredag 18 september 2009

Spottan

Jag har äntligen fått Spotify! Och jag är mycket glad, allt tack vare Angelica. Känns riktigt bra.
Idag har jag hängt lite i skolan på en ganska tråkig föreläsning och sedan var jag och Angelica på stan en sväng och hamnade mitt i en matfestival, riktigt spännande och exotiskt. Tyvärr hade jag ätit precis innan så jag nöjde mig med att köpa några engelska fudges.

Nu sitter jag i mitt kaos i lägenheten och funderar på om jag ska städa eller inte, måste nog fundera ett varv till på det innan jag bestämmer mig...

Ikväll bär det av till Korkmaz/Hermansson för födelsedagsfirande av Jakob. Det kommer bli en bra kväll, det ligger i luften.

Dagens låt som jag lyssnar på om och om igen är:
Fibes, oh fibes! feat. Kim Wilde - Run to you
Grymt bra låt!

Inga kommentarer: