onsdag 2 september 2009

Rapport från en sjuksäng

Efter tre dagar av totalt sängliggande kan jag nu äntligen sitta upp och laga mat ordentligt utan att falla ihop. Jag har väl fått nån influensa/förkylning av något slag med feber, hosta, halsont och frossa, men nu är det som sagt på bättringsvägen. Jag hatar verkligen att vara sjuk, när man är sådär sängliggandes och ynklig och inte klarar av att göra någonting, men som tur är finns mammi och pappi som ringer till en och ser till så att man fortfarande är vid liv.

Igår natt låg jag och fantiserade om mat, det var helt sjukt jag frossade i all möjlig typ av mat. men det är väl kanske ett friskhetstecken, att jag börjar känna hunger igen. Jag drömde också om att vi skulle spela På spåret hemma hos Linda i en egengjord studio uppbyggd enbart av papp och med linor dragna i taket så att man kunde rycka i nödbromsen. Skumt.


Här får ni Timbuktu, för han gör mig glad

Inga kommentarer: