onsdag 26 augusti 2009

Cause I´m a Fil.Facker yes I am

Nolle-P fortsätter. I måndags var det ärtor och punch-sittning och det var en riktigt trevlig tillställning med spex från LiTHe Blås och från Psyko. Titanicpjäsen som en nollegrupp visade upp var också sjukt kul måste jag säga! Gårdagen präglades av Munchen Hoben, jävlar vad folk det var. Det var en ganska trevlig tillställning med musik och trevliga människor. SMK spelade och de är ofta bra på scen.

Idag vaknade jag bak-trött (inte full eftersom jag var nykter fadder igår...) och gick till skolan för att grupparbeta lite. Jag och Angelica var på ett galet humör båda två så allt blev roligt. Sedan drog vi en repa på stadens torg och shoppade lite. Jag köpte en röd Kånken som jag är mycket nöjd med :)

Imorgon är det skola, gyckelfestival och sedan John Doe på HG :)

Inga kommentarer: