tisdag 28 juli 2009

pepp, rea och film

I helgen hade ssu Östergötland sin sista delegationshelg inför kongressen. Det känns riktigt bra och alla är peppade inför en vecka fylld av politik sent in på nätterna :)

Igår träffade jag Anna och vi åkte till Maxi och kikade runt lite. Media Markt hade skivrea så jag gjorde lite fynd. Markus Krunegård-Markusevangeliet och Coldplay-Viva la vida. Efter det lagade vi tacos, åt glass och kollade på film. Vi såg P.S I love you, och det mina damer och herrar var en helt fantastisk film, den var så otroligt vacker.

Idag har jag ätit avskedslunch med Moa på Mimmis Visthus som är Norrköpings enda (tror jag) helt ekologiska resturang. Maten där är så himla god och man känner verkligen alla naturliga smaker. Anledningen till Avskedlunchen är att Moa ska åka till Ungern och plugga till läkare. Jag vet att du är lite nervös, ,men det kommer du fixa galant Mos!
Jag fick också en förtidig födelsedagspresent, en kokbok som ett minne för alla våra midre lyckade och riktigt lyckade försök i köket. :)

Imorgon ska jag sjukgymnastisera och sedan bär det av till Göteborg i Några dagar :)

Tjing

Inga kommentarer: