onsdag 24 juni 2009

Belive me Brother oh Brother

Mor och Far har flytt landet till Azorerna så jag och Leo är ensamma hemma fram till på söndag. Vi kommer ofta bra överrens men är ganska olika, det märktes tydligt idag i matbutiken när jag tyckte vi skulle köpa den ekologiska Arlamjölken medan min käre bror tyckte vi skulle ta Klövermjölken då den var 70 öre billigare. Ekonomen vs. samhällstänkaren skulle man kunna säga. Jag vill också göra saker vid en viss tidpunkt och är ganska snabb i mina beslut medan min bror tar lång tid på sig att bestämma sig. Det är lite roligt att vi är så olika men vi är väl rätt lika på många sätt också och det är lite mysigt att bara vara vi två också. Imorgon ska vi till exempel laga tacos och umgås lite. Men just nu spelar han match med Krokeks A-lag :)

Så istället har Anna fått roa mig. Vi grillade på vår fräsiga inomhusgrill och sedan chillade vi ute på ballkongen och pratade om livet och en möjlig malmöresa i mitten på juli. Det vore kul!

Nu ska jag äta lite maränger, mumsfillibabba!

Inga kommentarer: