måndag 29 juni 2009

Årets första dopp

Idag har varit en lika varm och härlig dag som de flesta andra den här sommaren. Dagen började med ett besök hos frissan för att rensa upp lite i manen. Mitt hår är så tjockt så det känns som jag går runt och bär på en yllemössa på sommaren. Känns inte så nice, men nu är det lite lättare. Efter det mötte jag upp Emsan och Anna på stan och inhandlade lite kläder på Monki. Jag besökte även Stadium där jag införskaffade mig träningsredskap till min Rehab träning, så nu blir det hårda tag med gymnastik varje morgon!

Vi upptäckte ganska fort att det var eländigt varmt att gå på stan så vi bestämde oss för att åka ut till Åby och bada istället. Årets första dopp för min del faktiskt. Den första känslan var som alltid isning genom kroppen men ganska snabbt försvann det och vattnet kändes varmt och friskt. Jag och Emsan simmade ut en bit och sedan lekte vi lite i vattnet som man gör när man badar i en sjö.

Inga kommentarer: