söndag 18 januari 2009

Söndag

Tentan är inlämnad och klar!


Detta firades med med Anna och Emelie hemma hos mig med pizzabak och lets dance haha. Sedan drog vi vidare till Hg för mer firande. Det var en trevlig men kylig kväll med tanke på att vi fick köa 50 minuter för att komma in. Men det går när man kan samtala och sjunga med roliga civilingengörer :)





Dagen efter blev det sex and the city, som alltid nuför tiden. Sjukt bra serie! Och på kvällen kom Sofie på besök och lagade paj och tittade på film. Vi såg "På smällen" den var riktigt kul och söt faktiskt.





Idag har jag varit på utflykt till Willys och inhandlat lite nödvändigheter. Lite segt men miljövänligt att åka kollektivit bara, det skulle gå så mycket snabbare med bil, men då måste man först fixa körkort och det har ju legat på is sedan en tid tillbaka...haha





Imorgon börjar jag en ny kurs. TVÄS 2, läraren och kunskapen heter den. Vi får väl se om den blir bra. men det tror jag nog. Nu ska jag äta lite middag.





Hej hå.



De tre musketörerna


Inga kommentarer: