lördag 10 januari 2009

Case

Denna helg sitter nog de flesta av oss lärarstudenter inlåsta i våra lägenheter och skriver färdigt på våra Case inför tentan som kommer på Tisdag. För min del har det gått hyfsat bra ändå. Jag har kvar att utveckla en av kommunikationsdelarna och sedan lägga in bilder till scenen jag har valt, sedan skulle jag vilja påstå att jag är klar. Idag har jag suttit och transkriberat, inte det roligaste man kan göra kanske, men när det väl är klart är det väldigt skönt.

Ikväll kommer Sofie över till mig och då ska vi göra nått annat än att plugga case. Vi ska laga lite god mat och kanske se nån film.

Igår bokade föressten jag och Angelicka biljetter till Hello Saferide som spelar den 18 februari på Flygeln i Norrköping. Det ser jag verkligen fram emot.

over and out.

1 kommentar:

Helena sa...

Ja, det vore jättekul att simma en dag tillsammans :) Låter bara bra! Kram och bränn inte ut dig med caset, jag ska försöka att inte göra det... :)