tisdag 22 februari 2011

Tisdag

Om VFU:n var en sjukt bra fest, eller en fantastisk utekväll kan VFU-rapporten ses som en baksmälla. Det är nu man på ett fyndigt sätt ska få ner i ord vilka av kursplanernas mål man har utgått ifrån och på vilket sätt det syns i lektionsplaneringarna. Det är nu jag ska reflektera och hänvisa till kurslitteraturen varför jag har gjort som jag har gjort och varför resultatet blev som det blev. Det kommer bli X antal sidor med ordbajs med andra ord. Jag förstår uppgiften på många sätt men när instruktionerna är lika luddiga som ett cumulusmoln så blir svaren lika luddiga.

Vad händer annars i veckan då?
Jag ska till skolan imorgon i TVÅ hela timmar
Jag måste skicka in min VFU-rapport
Jag måste skriva klart min del till SSU Östergötlands verksamhetsberättelse
Jag åker till Östersund på torsdag :)

Pratade precis med Emil och vattnet har nu återkommit, det var minus 13 grader och soligt och han ska fixa fram så vi kan åka skoter.

Inga kommentarer: