måndag 27 september 2010

Måndag

Det är måndag. Igen. En vecka har gått och postvalsyndromet börjar sakteligen släppa och livet har börjat återgå till vardagen igen. Vardag innebär skola, plugg, fika, tvätt-tider, Spotifylyssnande, matlagning och så vidare.

Idag bestämde jag mig också för att ta tag lite i träningen så jag tog bussen ner till simhallen och simmade några längder, 40 stycken närmare bestämt. På badet får alla vara med och simma på motionsbanor, en väldigt fin tanke, men lite seg också. Jag som faktiskt har tränat simning i ganska många år kanske har ett något snabbare tempo än de flesta andra och det blir lite jobbigt att ligga och stressa någon vid fötterna och att ständigt vara den som simmar om alla. Vem tror jag att jag är liksom, i mina speedo simglasögon, men men tillslut kom jag på en ganska bra metod att ligga i mitten av de båda stråken, egen yta för mig liksom. Man får inte va dum :)


Bjuder på en bild för att jag rensade min gamla dator häromdagen

Jordgubbar och citronjos i Barcelona

Inga kommentarer: