måndag 13 september 2010

Good Day

Det började lite motigt i regn uppe på Campus, men efter ett samtal med ett par vackra ögon kändes allting lättare. Kaffeutdelningen gick fint och vi fick många riktigt bra samtal kring det stundande valet. Det känns som att det blåser rödgröna vindar uppe på Campus och många kan tänka sig att rösta för välfärd och trygghet istället för fler skattesänkningar. Studenter är kloka människor som bryr sig om varandra, det tycker jag om.

Idag har jag också fått ta Jens Orback i hand och prata lite med honom, det är lite löjligt men jag tycker verkligen han är så himla bra! Jag blev allt lite knäsvag där ett tag. Han har ett fint leende den där Orback :)

Sist men inte minst upptäckte jag nyss (tack vare Angelica) att Säkert! s nya skiva finns på Spottan. Full pott alltså!

Inga kommentarer: