tisdag 19 maj 2009

Det löser sig

Torsdag till Söndag flög förbi. SOF stod på schemat och Emelie var nattgäst. Jag måste säga att det verkligen var en lyckad och mycket trevlig helg. Jag och Emsan mös om dagarna och partajade på kvällarna. LiTheBlås baletten är fortfarande sötast men det fanns riktigt många bra orkestrar som spelade dansant musik. Det enda negativa med helgen är att jag missade Teresas årliga schlagerkväll men jag såg iaf reprisen i Söndags och rätt låt vann absolut. Sötare Norrbagge får man leta efter. Kul också att Estland gick så bra!

På måndag är det dags för tenta och jag har massor att plugga. Känns lite jobbigt faktiskt eftersom jag och Calle ska hålla i Valpeppningshelgen på Marieborg torsdag och fredag, men det får lösa sig helt enkelt. Imorgon är det jag, min tekopp och mina böcker som har en heldagsdejt med varandra :)

Inga kommentarer: