tisdag 26 maj 2009

Tool box

Tentan är över.
Sjukt skönt. Det gick bra, hoppas jag. Jag yrade bara till det på nån fråga, så jag hoppas att lärarna rättar provet enligt kompensationsmodellen :)

Idag firade jag med lite shopping med Moa på IKEA. Det blev lite smått och gott. Bland annat lite burkar och förvaringsboxar, men den stösta sensationen av allt är att jag numera har köpt en verktygslåda! Jag är riktigt stolt över mig själv. Jag har tidigare varit mycket beroende av att mina manliga vänner har lagat mina saker men som den sanna feminist jag är ska jag försöka sluta att leva kvar i könsrollerna och laga mina egna saker! (Är du inte lite stolt Milli?) Önska mig lycka till, det kommer jag verkligen behöva!

Nej, nu ska jag undersöka min nya hammare...

Tjing!

1 kommentar:

Moa Ringdahl sa...

Jag tror verkligen att det var en riktigt betydelsefull investering, Kaisis! Själv observerar jag när pappa monterar klädhästen just nu ;D. Ha de gött!