måndag 26 maj 2008

Så var det helt plötsligt sommarhetta ute, underbart! Det jag älskar mest med sommaren är alla ljusa sommarkvällar, det vill aldrig bli mörkt, det är så mysigt att sitta ute i sena natten när det är ljust. Mitt glassintag ökar också drastiskt under sommaren och det har redan börjat märkas förra veckan åt jag en hel skörd av glass, haha. Idag har jag däremot ätit äpplen, ingen glass.

Denna dag har gått åt till att uträtta lite småärenden som försummandes i förra veckans hektiska tempo. Jag har även varit på Landstingsgrupp och diskuterat vårt nya budgetförslag och påbörjat ett nytt arbete kring hälsofrämjande arbete. Det ska bli väldigt intressant att fortsätta med.

På tågresorna fram och tillbaka lyssnades det bla. på:

Robyn-Handle me
Imogen heap-Hide and seek
Bruce Springsteen- Born to run
Les Miserables-On my own
Maskinen- Det snurrar i min skalle

Riktigt bra låtar som jag varmt rekomenderar

Inga kommentarer: