fredag 14 januari 2011

Någorlunda återställd

Lång bloggpaus. Jag vet, men det händer så mycket under jul och nyår så man hinner liksom inte med att uppdatera om allt. I korta drag var julen i alla fall jättebra, kusinbarnet urgulligt och hattpromenaden kall. Nyår var trevligt men chockerande regnigt vid 12-slaget. Inte okej.

Jag har också hunnit vara kursledare på årets upplaga av SSU:s Nyårskurser det var en riktigt kul vecka och min grupp KLU Cement var grymma! Dock satte en vecka på Bommers sina spår och nu har jag legat sjuk i feber och halsont i fyra dagar, men idag har jag orkat diska, laga normal mat (istället för yogurt och fibertoast som jag börjar bli lätt trött på) och fixa med lite annat smått och gott så jag börjar nog bli återställd. Det som dock var segt var att jag missade att skriva tentan p.g.a att jag låg sjuk, men jag får fokusera på nästa tillfälle i mars istället.

Nu ska jag peppa inför På spåret och kanske lyxa till det med lite popcorn till. Popcorn är gott.

1 kommentar:

amanda sa...

popcorn är sjukt gott, speciellt egengjorda! saknar dig kaisa, hoppas vi ses snart. du ska inte på hg imorn kanske? :) isånafall får du gärna komma och hänga med oss innan. puss!