fredag 15 oktober 2010

Friday

Att vara sjuk är tråkigt. Att vara sjuk och plugga till en tenta är ännu tråkigare. Men idag känner jag mig i alla fall lite bättre och har dushat och luktar gott igen. Jag har även försökt plugga in den svenska regentlängden under medeltiden, den är lååång, samt varför Kalmarunionen uppstod och vad de hade för påverkan på de nordiska länderna, hej och hå vad det går.

Sitter också och väntar på att Håkans nya ska komma upp på Spottan, men jag får väl nöja mig med hans två nya singlar. Istället lyssnar jag på Beas lista som hon gjorde till mig med låtar från The Smiths, Moresey och The Cure, den är bra. Nu ska jag städa lite grann tror jag, sedan blir det en lugn kväll framför Idol, så kan det va!

1 kommentar:

bea sa...

om du har fler önse-artister kan jag slänga in mer på listan vettu! :)