torsdag 26 februari 2009

Mötesknarkare

Hej jag heter Kaisa och jag är en mötesknarkare!
Dagen har mellan klockan 9.00 till 20.15 innehållit möten av olika slag. Det är någonting speciellt med möten och jag gillar dem verkligen, men de finns stunder då man vill vara utan dem också.

Vad har hänt annars den senaste tiden?
Kronprinsessan och Daniel ska visst förlova sig och media väljer att lägga 1,5 dag på detta spektakel. Det är väl fint att de är kära och vill gifta sig, men är det egentligen rimligt att man lägger så mycket Tv-tid på en sådan grej när det finns viktigare saker att visa än ett reportage med Ockelbos befolkning? (Nu ska jag ju villigt erkänna att jag såg just detta reportage, men ni förstår min poäng). Nej tacka vetja SVT:s vintersportsändningar med Andre Pops!

1 kommentar:

Moa Ringdahl sa...

Haha, klockrent! Är redan trött på det där bröllopet och det är liksom mer än ett år kvar...och jag låg på golvet och ASGARVADE när jag såg ockelbo-repotaget, sven svensson uttalade sig om att han hade sett vickan och daniel på ica en gång! HAHAHA see you tomorrow babe!