måndag 28 juli 2008

Mamma Mia!

Igår var jag på Bio med familjen och såg den efterlängtade Mamma Mia!
Den var riktigt bra faktiskt, mycket sång, glädje och kärlek. Och jag lovar filmen är värd att se bara för att höra Pierce Brosnan, Colin Firth och Stellan Skarsgård sjunga. Mr. Bond fick faktiskt sjunga förvånansvärt mycket, riktigt roligt att se.
Nu känns det som jag har sett alla filmer jag vill se på Bio utom Narnia Prins Caspian? Någon som vill följa med, alla jag frågat har redan sett den eller vill inte se den hur man nu inte kan vilja se någonting sådant...

Annars är det mest bostadsletande som gäller just nu, eftersom jag börjar lärarprogrammet till hösten(ja, jag kom in) så skulle det vara trevligt att ha någonstans att bo.

Nu är det bäst att jag kilar iväg, ska först förbi körskolan och boka in en lektion och sedan ska jag träffa Anna.

Adios

Inga kommentarer: