måndag 16 juni 2008

Hjälp sökes

Kan någon teknisk tjej eller kille komma hem till mig och visa mig hur man länkar på bloggen?
Min kunskap når inte riktigt ända fram på den fronten.
Helgen har varit trevlig med grillning och sleep-over hemma hos Anna fre-lör och fika med Milli och övningskörning med mamma i söndags.
Idag har jag hängt med mamma på jobbet, det var trevligt. Jag hjälpte henne att städa massa skåp och att rensa olika papper och sätta dem i ordning, rena julafton för mig alltså.

Något som inte är lika kul är att det igår kom siffror på att Sverigedemokraterna har 4,2 % i senaste sifoundersökningen, vilket betyder att de skulle sitta i Riksdagen om det skulle vara val idag. Jag hoppas att det är fler än jag som har reagerat på detta och att vi tillsammans gör allt för att inte få in ett parti som flörtar med främlingsfientligheten i Riksdagen 2010.
Upp till Kamp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kvinna, vad är det du ska göra för länkar? Till hemsidor eller länka personer?

Kramis Josse

Martin Tollén sa...

Det finns en knapp i lay-out-läget som ser ut som länkarna i en kedja. Alternativt kan du skriva html-koden direkt: texten som du länkar från Nu får vi se om det skrivs vad jag avsåg eller om det bara blir en länk som inte funkar...

Anonym sa...

Håller med Martin, precis vad jag skulle säga:D Hmm..not! men det låter über bra, har ju blogg.se så jag kom på att det inte är samma inställningar..attans! :)