tisdag 10 juni 2008

Heja

Sverige har fotbollsfeber. Det har även drabbat min familj. Mamma kom ihelgen hem med presenter för hela familjen. Sverige t-shirts till pappa och Leo och Sverige strumpor till mig och mamma. Lite gulligt faktiskt. Den andra stora nyheten i familjen Karros hem är två Baden-Baden stolar som vi slås om att få sola i på balkongen. :)

Idag har det varit storm hela dagen, så vad passar bättre än en shoppingrunda på stan med Anna. Det blev en kjol ifrån Åhlens och en klänning ifrån Monki för min del. Så nu har jag iaf något att sätta på mig ifall det blir utgång i helgen.

Imorgon ska jag träffa Moa, det kommer bli ett kärt återseende. Fröken Ringdahl har nämligen befunnit sig i Asien och USA de närmaste två månaderna så det är skönt att hon är tillbaka. Planen är lunch på Bagarstugan och Halvars. Mumsi.

Innan sommaren är slut kommer jag förvandlats till en glass så mycket glass som jag äter...

Inga kommentarer: