torsdag 9 juni 2011

Jag sitter på en sten vid en sjö i en skog







Bilderna visar hur jag spenderade delar av helgen. Det var soligt, jag och Nico badade, vi spelade badminton och enlig P var jag Kung, känns najs. Vi grillade, förtärde diverse dryck och slutligen gick vi en nattlig promenad ner till bryggan.

Det var en sjukt trevlig helg, trots att vi fick gå mååånga kilometer in till Rimforsa och missade bussen hem. Men som tur var gick det ett tåg 1,5 timme senare. Söndagstrafik FTW. not. Jag som är ett asfaltsbarn blir alltid lika fashinerad av att komma ut på landet och känna lugnet. Jag uppskattar det verkligen, men det är alltid lika skönt att komma hem sen igen.

1 kommentar:

Nea sa...

Varför finns det inte hoppgungor till vuxna? Håller med om att man blir lite sugen på att prov-hoppa, om man ändå bara skulle få plats i den =)
kramkram