onsdag 7 oktober 2009

Debutant

Då var det dags, på ganska darrande och nervösa steg äntrade jag idag för första gången gymlokalen på medley. Jag möttes av en källare och massa träningsmaskiner. No big deal faktiskt. Inga läskiga muskelberg som spänner sig i spegeln och lyfter vikter, utan helt vanliga människor, känns bra. Jag började med att cykla lite, det gick mindre bra att justera sadeln, men det kommer med tiden, hoppas jag :P Själva muskelbyggandet gick rätt bra det med, lite förvirrad kände jag mig allt ibland, men jag är helt klart nöjd över mitt första gymbesök.

Vi får se om gym är min grej men när Sjukgymnasten säger så är det bäst att lyda. Det som är positivit är att man på ett enkelt sätt kan märka om man har blivit starkare genom att bara öka vikterna, men det dröjer nog några besök till i alla fall...

Nu ska jag i samma framgångsanda börja skriva på reportaget som ska vara inne på Fredag :)

Over and out

Inga kommentarer: