måndag 12 mars 2012

3 terminer kvar (knappt)

Lärarprogramstiden går så otroligt fort och efter sommaren är det bara två terminer kvar innan jag är färdig lärare. En ganska läskig tanke, att börja med livet på RIKTIGT. Jag ser fram emot det på ett sätt, samtidigt som jag trivs med studentlivet och de friheter som det också ger. Det är mycket som ska redas ut innan jag är klar, vart ska man jobba? vart ska man bo? och så vidare, men det känns tur att jag har en liten stund på mig att bestämma allt sånt i alla fall.

Jag har satt upp ett mål för mig själv i alla fall, eller mål och mål, snarare en belöning. När jag får min första lön ska jag banne mig köpa en väska från Svenskt Tenn, de är så otroligt snygga och ger lite lärarpondus tycker jag.


2 kommentarer:

Victoria sa...

Åh ja de är sååå fina:) Jag har den bruna som heter Mirakel Lin typ:)

Helena sa...

Jag var inne på deras hemsida häromdagen och tittade på just väskor. Sjukt snygga!!